שאלות ותשובות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק חווית קנייה נוחה, יעילה, מהירה וקלה.

ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר המגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים ברכישה באתר.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

  • התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לשלם בכרטיסים נטענים, מזומן או כל אמצעי תשלום אחר. אפשרויות תשלומים: מעל 200 ₪- 2 תשלומים | מעל 500 ₪- 3 תשלומים{ מעל 1000 ₪ - 4 תשלומים

  • במידה וקיבלתם קוד קופון תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר. לאחר שאספתם את כל הפריטים לסל הקניות ועברתם לעמוד התשלום, הכניסו את  קוד הקופון  בחלון המתאים, וההנחה תתעדכן על סכום ההזמנה.
  • התשלום באתר מתבצע בכרטיס אשראי בלבד לא ניתן לשלם בכרטיסים נטענים, מזומן או כל אמצעי תשלום אחר מלבד כרטיס אשראי. יצוין, כי ניתן לשלם עם שובר זיכוי שניתן בחנויות למימוש בחנויות החברה. תשלום באופן הזה ניתן לביצוע תפעולית על ידי פנייה לחברה בכתובת service@columbia.co.il
  • האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?

המחירים באתר עשויים להיות שונים מהמחירים בסניפים בין שזולים יותר ובין יקרים יותר. כמו כן, הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת

משלוחים ואיסוף עצמי

  • איסוף עצמי מחנויות הרשת – ללא עלות. תוך 7-10 ימי עסקים מרגע השלמת ההזמנה. בעת תהליך אישור ההזמנה והתשלום, בבחירת אופן המשלוח לחבילה- בחרו באפשרות "איסוף עצמי מהחנות", וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף.

  • משלוח עד הבית- עלות משלוח עם שליח עד בית הלקוח 29 ₪. בקנייה מעל 299 ₪- משלוח ללא עלות. זמן אספקה  3-5 ימי עסקים. *משלוח עד הבית לישובים מרוחקים - תוך 7 ימי עסקים

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

עם השלמת ההזמנה תיתפס מסגרת אשראי בגובה ההזמנה. החיוב יבוצע רק לאחר שהחבילה תהיה מוכנה למשלוח. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן ההזמנה.

הטבות מועדון

הטבות המועדון תקפות ברשת חנויות קולומביה אאוטסיידרס ושבילים בתקופת ההשקה המבצעים בחנות האונליין פתוחים לכל הלקוחות באתר. כל שנשאר זה  לפתוח חשבון באתר וליהנות מהמבצעים.

האם ניתן להזמין פריטים אל מחוץ לגבולות ישראל?

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.
לחלופין, תוכלו להזמין פריטים לחנות הקרובה לביתכם.

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

  • האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר.
  • האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך מצטרפים לרשימת התפוצה?

אם אינך רוצה להירשם לאתר אבל מעוניין/ת לקבל עדכונים, בתחתית כל דף של האתר יש חלון הרשמה לניוזלטר.הרשמה לניוזלטר שלנו מאפשרת קבלת עדכונים על מבצעים, אירועים מיוחדים, כניסת קולקציות ופריטים חדשים.

איך מבצעים הזמנות באתר?

הגלישה באתר נעשית באמצעות תפריטי הקטגוריות השונות, או באמצעות מנוע החיפוש באתר. מצאתם פריטים שאתם אוהבים? בחרו צבע ומידה והוסיפו את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל". כדי להמשיך לקופה יש לעבור אל עגלת הקניות וללחוץ על "קופה" במסך התשלום יש להכניס פרטים, כתובת למשלוח, שיטת משלוח מעודפת ופרטי אשראי .

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי לבצע קנייה?

ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק / גוגל שלכם. כדאי לפתוח חשבון באתר בו תוכלו לעקוב אחרי הזמנותיכם, לצפות בקניות שביצעתם, לעדכן את פרטיכם האישיים ולצפות בסל הקניות האישי .

כיצד ניתן להחליף פריט שנקנה באתר?

תנאי החלפת מוצר בהתאם למדיניות החברה:
ניתן להחזיר לחברה כל פריט (לא כולל פריטי עודפים) על מנת להחליפו בפריט אחר, בהתקיים כל התנאים המצטברים בהתאם למדיניות זו:
הוצגה חשבונית בגין התשלום עבור הפריט; לא נעשה כל שימוש בפריט; לא נגרם נזק לפריט; תווית המחיר מחוברת לפריט; הפריט באריזתו המקורית; אין מדובר בפריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט או במבצע קנה-קבל.
ההחלפה יכולה להתבצע באחת מחנויות הרשת (לא כולל חנויות עודפים) תוך 21 ימים קלנדרים ממועד קבלת המוצר. עם זאת, פריט שנרכש במבצע ניתן להחלפה תוך 7 ימים בלבד.
החלפה של פריט שנקנה באתר תלויה בזמינותם במלאי.
לא ניתן להחליף פריטים מעונות קודמת או מוצרי עודפים.
לא ניתן להחליף פריט יותר מפעם אחת.
אין במדיניות החלפה מוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין, ובפרט אין באמור כדי לגרוע מזכות הצרכן לביטול עסקה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 ככל שהצרכן עומד בתנאי ביטול העסקה על פי החוק.